קורבן הפיגוע בירושלים ב.2011.

 

תזכרו…אנחנו ה.23 למרץ 2011, פיגוע מתרחש בעיר של ירושלים. אדם מודאג מתקשר למשטרה על-מנת להודיע על חבילה חשודה, אבל מאוחר מדי…

הטרוריסט נמצא ממול ורואה שחושדים בחבילה שלו. הוא מפוצץ את הפצצה מרחוק ומסתכל על מה שמתרחש. הפיצוץ פגע באוטובוס קרוב לתחנה המרכזית ולעירייה באזור בנייני האומה ליד קיוסק.

 

לפחות 25 אנשים נפצעו מתוכם 4 באופן אנוש וישנו כבר בן-אדם מת. זאת הייתה פצצה בתוך חבילה שהשאירו בתוך ביתן של טלפון ציבורי שהתפוצצה בדיוק כאשר האוטובוס עבר. האחרים לפיגוע הם מקבוצת  הטרוריסטים על-קודס. מאז החיים חזרו למסלולם והפצועים נשכחו וכמו-כן התוצאות של הפיגוע מלפני פחות משנה… בין הפצועים הקשים ישנו שילו. ילד בן 14 בזמן הפיגוע שעיבד בתוך כמה רגעים את השימוש ברגליו כאשר הפצצה התפוצצה וגרמה לו ל.40 שברים ברגליים , גוף לגמרי שרוף, הפנים בלבד נוצלו בנס.

 

אך איך ייתכן ששילו עדיין בן החיים לאחר פיצוץ כזה וקרוב כל-כך למקור הפיצוץ ? האדם היחיד שיעבדה את חייה הייתה תיירת מאנגליה בת 59 . בזמן הפיצוץ היא פשוט נפלה על שילו ובכך הגנה על הפנים שלו, אבל בכל זאת כל יתר גופו פגוע על-ידי כ. 50 גולות ממתכת וכוויות בדרגה 3.

 

כבר 9 חודשים ששילו כבר לא ילד ומנסה לחזור לחיים רגילים. הוא לא מצליח ללכת בעקבות ה40 השברים ברגליו . הוא בכל זאת עבר סידרה של ניתוחים בהדסה הר הצופים על-מנת לחזק את הפרקים.

באותו יום של ה.23 במרץ 2011ת שילו, קובע על הראש יצא מנתיבות לכיוון ירושלים על-מנת לעבור מבחן כניסה לישיבה בירושלים אבל הוא אף-פעם לא הגיע…

לאחר הפיגוע הזה שהזיז אותו כמה מטרים אחורה יחד עם התיירת מאנגלייה שתעבד את חייה בפיגוע, שילו לא חוזר לבית הספר, לא משחק יותר עם החברים שלו בשל החובה להישאר יום ולילה בבית החולים. מאז כמה שבועות מותר לו לצאת לשבתות אל חיק משפחתו בדרום, וניצלתי הזדמנות זאת כדי לבקר אותו, לדבר אתו, עם הילד הזה שכבר לא ילד כלל אלא פצוע המחכה להחלמה מאז כמה חודשים טובים.

 

דיברנו קצת, זה הוא ילד ביישן וסגור, חייו נהפכו לגיהינום ורוב זמנו הוא עובר בתוך מיטה. אביו אמר לי שבהתחלה היו ביקורים מחברים אבל הימים עוברים, הכאב נהיה יותר ויותר חזק והילד שכמאת ולא הולך נשכח בחיים שלו בין בית החולים למיטה שלו בבית…כיום נשאר רק חבר אחד אשר עדיין בא לבקרו…הילד הזה בן 15 שאמור להימצא עם החברה ולחיות חיים נורמאליים כמו שאר הילדים בעולם חייב לשכב, להשאר במיטה כי…הוא אינו יכול ללכת.

בישראל כבר לא ניתן לעזור לו יותר וכמו-כן ההורים של שילו ושל עוד 9 ילדים מוצאים את עצמם בתוך דרך ללא מוצא כי הדרך היחידה שיכולה להחזיר את רגליו לשילו היא ניתוח בבית חולים בבוסטון…דבר הדורש סכום כספי רציני שאפילו ממשלת ישראל לא מסוגלת להוציא אפילו לילד הקורבן של פיגוע כמו שילו.

לאחר כל מה שעבר עליו, שילו מחכה למקום שסוף סוף יתפנה בחודש פברואר הקרוב בבית חולים בבוסטון על-מנת לעבור את הניתוח שייתן לו את הנס אשר הוא מחכה לו לא מעט שנים: היכולת ללכת עצמאית. לבסוף מתברר שהסכום הנדרש הוא כ. 300.000 יורו  הכולל: הבדיקות לפני הניתוח, ההכנות, הניתוח עצמו ואת השהייה לאר-מכן עד להתאוששות.

ונא אל תשכחו שהנדיבות שלכם היא המפתח היחיד כדי לאפשר לו ללכת כמו כל ילד רגיל בן גילו.

[intlink id=”435″ type=”page”]לעזר את שילו זה גם לעזור לארץ ישראל כולה. תודה[/intlink].

אם כל אחד מאתנו ייתן מה שהוא יכול, שילו יוכל סוף- סוף לעמודת ללמוד, לחיות כמו בן-אדם, כמו כולנו…

[intlink id=”435″ type=”page”]לעזור לשילו זה לעזור לעם ישראל ![/intlink]

אתם יכולים ליצור קשר אתי : סברינה חנייה מהאתר “עליה אקספר ניוז” י

Nos autres sites sur Alyaexpress-News
  • Infos Israel News - Toute l'info en direct d'Israel
Lien  : https://infos-israel.news/
  • RAK BE ISRAEL - Les infos liées à toutes les bonnes nouvelles en Israel
Lien  : https://rakbeisrael.buzz/
  • CQVC - Recherche et analyses contre les fakes news !
Lien : https://cqvc.online/
  • Alyaexpress-News - Les infos de tous nos sites réunis :
Lien  : https://alyaexpress-news.com/
  • Ougasheli - La pâtisserie et la cuisine juive
Lien  : https://ougasheli.com/
  • Israel Chrono : Vente produits de la mer morte, produits judaïques, cadeaux Bar et Bat Mitsva .....et plein de nouveaux produits chaque jour à des prix imbattables !
Lien : https://israelchrono.com/